Expertise
Account Based Marketing.
Focus op kwaliteit, niet kwantiteit.
In de wereld van B2B-marketing is het essentieel om je aandacht te richten op de juiste accounts. ABM biedt jou een gerichte aanpak. Geen massa’s leads, maar specifieke bedrijven die passen bij jouw ideale klantprofiel.
Met ABM werken we nauw samen met sales . Hierin ontwikkelen wij op maat gemaakte campagnes voor geselecteerde accounts. Dit verhoogt de relevantie van jouw boodschap. Klanten voelen zich begrepen en gewaardeerd. Dat versterkt de relatie en vergroot de kans op het binnenhalen van de potentiële klant.
Maak je organisatie klaar voor Account Based Marketing.
ABM-team
Het is van belang dat zowel marketing- als sales aan boord kunnen worden gehaald voor de ABM-aanpak. Zij zijn van belang in de samenwerking, waarbij het erg belangrijk is dat zij openstaan voor het behalen van maximaal resultaat.
Gepersonaliseerde marketing
Creëer maatwerk content binnen de campagnes. Gepersonaliseerde content spreekt aan en verhoogt de betrokkenheid. Dit leidt tot snellere beslissingen. Klanten voelen zich gehoord en gewaardeerd. Jouw boodschap blijft hangen en zet aan tot actie.
Meten = weten
Optimaliseer marketing- en conversietracking-analytics om optimaal de impact van account-based statistieken te meten en bij te houden. Op deze manier kan je nauwkeurig inzicht krijgen in de bedrijven met de hoogste ‘intent’ voor jouw dienstverlening.
Onze kwaliteiten.
Strategisch advies
Onze experts analyseren jouw bedrijf en doelgroep om tot een goede Product Market Fit te komen. We stellen meetbare doelen op en maken een plan om deze doelen te behalen.
Campagne opzet
We stellen de campagne op en zorgen voor de juiste targeting om jouw ICP (Ideal Customer Profile) te bereiken. Het bereiken van key accounts wordt hierdoor vergemakkelijkt, waardoor de advertentie eerder bij de decision maker terechtkomt.
Continue verbetering
Onze experts monitoren de campagnes continu en optimaliseren waar nodig. We analyseren data en passen de targeting en advertenties aan om de campagne nog effectiever te maken.